Form TOPModel TOPModel
Forum dla fanow mody i projektowania

FAQ FAQ    Szukaj Szukaj   Lista uytkownikw Użytkownicy   Regulamin Regulamin

 Profil Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj Zaloguj
CHYMM... CO TU WYBRAĆ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Top Model Strona Główna -> Gry słowne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Chymmm...co wybrać
Szkicownik Glaumor
20%
 20%  [ 1 ]
Do sukien ślubnych
20%
 20%  [ 1 ]
inny szkiocnik
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
klaudia2003



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 1926

PostWysłany: Pią Sty 25, 2013 7:55 pm    Temat postu: CHYMM... CO TU WYBRAĆ?
Odpowiedz z cytatem

Hejka!
U nas jest właśnie tak;
moja siostra ma urodziny 6 marca. a ja 20 marca. i będzie tak że nasze święta ( urodziny i imieniny) będą obchozone razem ( 6 marca ( w dzień urodzin mojej siostry))
Otóż: Nie wiem co mogę sobie życzyć. Babcia chce wiezieć gzieś blsko w tym tygoniu bo są przeceny w Realu. tym sklepie Real.
I właśnie, od rodziców bym chciała jakieś ( dobre) kredki. Myślałam nad progresso, bo Lyra mam i tak, do końca nie sa fajne do rysowania ale ok. Bbacia chciałaby wiedzieć jak naj naj naj szybciej, więc ciąglę myśle. Chciałam szkicownik do sukien ślubnych ale nie wiem czy warto,, a jet drogi. w tej samej cenie w sklepie Kiddo jest szkicownik Glaumor. Wygląda okladka dość sympatycznie, może by był fajny. ale do sukien ślubnych czy glaumor. bo są w tej samej cenie który polecacie? nie muszą być te jakie wy macie szkcowniki ulubione? książki są wykluczone chociarz uwielbiuam czytać to mam ich z 6, jeszcz enie przeczytanuch. może coś innego. czy szkicownik lilla lou by sie przydał, albo fantasy. no, doradzcie:)
_________________
https://www.youtube.com/channel/UCajsFELPsCR8L0lIE_sbxWA LPS Smile

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Marley



Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 19574

PostWysłany: Pią Sty 25, 2013 7:58 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

W Fantasy są fajne pozy, więc może ten? To ma być mój następny szkicownik ;3
_________________
lubie banany

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
madziulabb
Gość





PostWysłany: Pią Sty 25, 2013 9:11 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Mam Fantasty i jestem barzdo zadowolona Polecam!!
_________________
Powrót do góry
Dagencjos
Gość





PostWysłany: Pią Sty 25, 2013 9:44 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

fantasty Smile
_________________
Powrót do góry
olap33



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 405

PostWysłany: Pią Mar 08, 2013 6:33 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

ja mam do sukien ślubnych i jest fajny
_________________
NOWE KONTO: Opta_Art

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
doggie



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 5727

PostWysłany: Pią Mar 08, 2013 7:56 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Fantasy naj. Sama se go zamówiłam ;3. Tu możesz zobaczyć jakie są pozy http://alka0802-i-paulik2601.blogspot.com/2013/02/nowe-szkicowniki-skany.html?showComment=1361702718659#c599559641249745323
_________________

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sarah Jessica



Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 309

PostWysłany: Pią Cze 13, 2014 3:26 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

W Lilla Lou też są fajne pozy... No nie wiem.
_________________
Nigdy nie walcz o przyjaźń. O prawdziwą nie musisz, o fałszywą - nie warto.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Top Model Strona Główna -> Gry słowne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group