Forum Top Model Top Model
Forum dla fanw mody i projektowania

FAQ FAQ    Szukaj Szukaj   Lista uytkownikw Użytkownicy   Regulamin Regulamin

 Profil Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj Zaloguj
RODZAJ MUZYKI???
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Top Model Strona Główna -> Top Muza
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jakiej słuchasz muzyki???
POP
40%
 40%  [ 14 ]
ROCK
17%
 17%  [ 6 ]
METAL
14%
 14%  [ 5 ]
TECHNO
0%
 0%  [ 0 ]
DISCO POLO
5%
 5%  [ 2 ]
RAP
5%
 5%  [ 2 ]
HIP-HOP
0%
 0%  [ 0 ]
INNE?JAKIE?
17%
 17%  [ 6 ]
Wszystkich Głosów : 35

Autor Wiadomość
Molunia :3



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 6110

PostWysłany: Czw Lis 28, 2013 7:25 pm    Temat postu: Re: RODZAJ MUZYKI???
Odpowiedz z cytatem
truskawka napisał:
Jaka muzyka? Ja rock i metal(ale ten prawdziwy nie jakieś 1D) I CHYBA NIE PRZEŻYJĘ BO WOKÓŁ MNIE WSZYSCY POP-U!!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAA!!!

masz z tym jakiś problem idiotko? -,-" i co masz do 1D? jak masz obrażać tych co lubią pop i 1D to lepiej spie*rzaj -,-"
_________________
#Directioner
#Kwiatonator

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Molunia :3



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 6110

PostWysłany: Czw Lis 28, 2013 7:27 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
truskawka napisał:
doggie napisał:
truskawka napisał:
projektantka008 napisał:
Ja tam lubię 1D
ok ale nie trawię ludzi którzy mówiąże to rock!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Widziałam jak ktoś napisał "1D to nowi The Beatels" XDDD. Ryłam się do kompa przez 10 minut XDD. Może od razu Black Metal? XDD
jedyne co mają z nimi wspólnego to to że zgapili od beatelsów okładkę jednej płyty

kur*a mać nie wkurzaj mnie bo ci flaki do chol*ry jasnej powyrywam Mad
_________________
#Directioner
#Kwiatonator

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
truskawka



Dołączył: 19 Maj 2013
Posty: 301

PostWysłany: Pon Gru 16, 2013 6:00 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
Molunia :3 napisał:
truskawka napisał:
doggie napisał:
truskawka napisał:
projektantka008 napisał:
Ja tam lubię 1D
ok ale nie trawię ludzi którzy mówiąże to rock!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Widziałam jak ktoś napisał "1D to nowi The Beatels" XDDD. Ryłam się do kompa przez 10 minut XDD. Może od razu Black Metal? XDD
jedyne co mają z nimi wspólnego to to że zgapili od beatelsów okładkę jednej płyty

kur*a mać nie wkurzaj mnie bo ci flaki do chol*ry jasnej powyrywam Mad
ciekawe jakie to uczucie.....
a ty wyżej nie obrarzam was tylko mówie ,że wku**ia mnie, że większość z tematów w ''top muza'' jest o 1D.W MOJEJ KLASIE TAK SAMO! Ichciałam wiedzieć kto jest grzecznym metalem a kto...nie
_________________
Ty masz prawo mieć swoje zdanie, ja mam prawo mieć je gdzieś.
SEE U IN HALL
#DŻEJKONATOR

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maja2001



Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 5649

PostWysłany: Pon Gru 16, 2013 6:10 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
kocham każdy rodzaj oprócz disco polo xddd pisze to już chyba drugi raz
_________________
jestem hardkorem

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WampirzycaSara



Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 14389

PostWysłany: Pon Gru 16, 2013 6:56 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
Ostatnio słucham tylko metalu ;-; znalazłam stare płyty mojej mamuśki xD z niej to dopiero była matalówa ;-; szkoda że wyrzuciła glany ;_________________________; nie daruję jej ;-;
_________________

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Catharine



Dołączył: 04 Lip 2013
Posty: 5312

PostWysłany: Pon Gru 16, 2013 9:06 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
pati951 napisał:
Ja rapu ( GrubSon, NPWM, Eldo itp.) i reggae ( Bednarek, Bob Marley, SGM) ale niestety nie napisałaś o reggae Sad
ps. Wokół mnie też wszyscy słuchają popu i jakaś inna się czuję Sad

No jedna normalna co słucha tego co ja:) Witaj w klubie Wink
Oprócz GrubSona i Najlepszy przekaz w mieście i Eldo, jeszcze Buka i Słoń. Regge♥ Kamil bednarek- nawet jak to nie jego piosenka lovciam go♥
Inne SKRILLEX, Macklemore ♥
eeeeeeellllllllllllllllloooooooooooo no dobra też hip-hop i pop. Sylwia Grzeszczek czasami- księzniczka♥ i inne. Sorry Sara, ale nie słucham 1D, jakoś przeszedł mi świr na ich punkcie ;c
_________________
Mała, głupia dziewczynka, która da radę bo musi ..


_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
truskawka



Dołączył: 19 Maj 2013
Posty: 301

PostWysłany: Wto Gru 17, 2013 8:53 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
WampirzycaSara napisał:
Ostatnio słucham tylko metalu ;-; znalazłam stare płyty mojej mamuśki xD z niej to dopiero była matalówa ;-; szkoda że wyrzuciła glany ;_________________________; nie daruję jej ;-;
what???????????????? wyrzuciła glany? Sory to twoja mama ale chyba ją po***ało!!!!!!!!!!!!!!!!
Smutno mi, będę płakać Crying or Very sad
_________________
Ty masz prawo mieć swoje zdanie, ja mam prawo mieć je gdzieś.
SEE U IN HALL
#DŻEJKONATOR

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WampirzycaSara



Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 14389

PostWysłany: Wto Gru 17, 2013 9:02 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
truskawka napisał:
WampirzycaSara napisał:
Ostatnio słucham tylko metalu ;-; znalazłam stare płyty mojej mamuśki xD z niej to dopiero była matalówa ;-; szkoda że wyrzuciła glany ;_________________________; nie daruję jej ;-;
what???????????????? wyrzuciła glany? Sory to twoja mama ale chyba ją po***ało!!!!!!!!!!!!!!!!
Smutno mi, będę płakać Crying or Very sad

Wyrzuciła ;-; nawet jak były troche porwane to nie miała prawa ich wyrzucać ;-; i tak, poje ją ;-;
_________________

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Suzje



Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 1794

PostWysłany: Sro Gru 18, 2013 5:25 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
Catharine napisał:
pati951 napisał:
Ja rapu ( GrubSon, NPWM, Eldo itp.) i reggae ( Bednarek, Bob Marley, SGM) ale niestety nie napisałaś o reggae Sad
ps. Wokół mnie też wszyscy słuchają popu i jakaś inna się czuję Sad

No jedna normalna co słucha tego co ja:) Witaj w klubie Wink
Oprócz GrubSona i Najlepszy przekaz w mieście i Eldo, jeszcze Buka i Słoń. Regge♥ Kamil bednarek- nawet jak to nie jego piosenka lovciam go♥
Inne SKRILLEX, Macklemore ♥
eeeeeeellllllllllllllllloooooooooooo no dobra też hip-hop i pop. Sylwia Grzeszczek czasami- księzniczka♥ i inne. Sorry Sara, ale nie słucham 1D, jakoś przeszedł mi świr na ich punkcie ;c


KOCHAM SKRILLEXA I MACLEMORA <33
_________________

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Suzje



Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 1794

PostWysłany: Sro Gru 18, 2013 5:25 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
A MUZA TO METAL, ROCK, SCREAMO, HEAVY I TE PE.. XD
_________________

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ladyPauline



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1202

PostWysłany: Pią Gru 20, 2013 4:06 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
Molunia :3 napisał:
truskawka napisał:
doggie napisał:
truskawka napisał:
projektantka008 napisał:
Ja tam lubię 1D
ok ale nie trawię ludzi którzy mówiąże to rock!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Widziałam jak ktoś napisał "1D to nowi The Beatels" XDDD. Ryłam się do kompa przez 10 minut XDD. Może od razu Black Metal? XDD
jedyne co mają z nimi wspólnego to to że zgapili od beatelsów okładkę jednej płyty

kur*a mać nie wkurzaj mnie bo ci flaki do chol*ry jasnej powyrywam Mad

I potem sie dziwicie że jest taka a nie inna opinia o directionerkach. Nie przesadzać kuhwa!
_________________
Muzyka punk jak i wiele innych stylów muzycznych ma rację bytu i cały czas jest grana. Punk jako postawa, jest kwestią wyboru osobistego. To nie styl czy wygląd, to sposób myślenia.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
truskawka



Dołączył: 19 Maj 2013
Posty: 301

PostWysłany: Pią Gru 20, 2013 4:40 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
WampirzycaSara napisał:
truskawka napisał:
WampirzycaSara napisał:
Ostatnio słucham tylko metalu ;-; znalazłam stare płyty mojej mamuśki xD z niej to dopiero była matalówa ;-; szkoda że wyrzuciła glany ;_________________________; nie daruję jej ;-;
what???????????????? wyrzuciła glany? Sory to twoja mama ale chyba ją po***ało!!!!!!!!!!!!!!!!
Smutno mi, będę płakać Crying or Very sad

Wyrzuciła ;-; nawet jak były troche porwane to nie miała prawa ich wyrzucać ;-; i tak, poje ją ;-;
uczcijmy te glany minutą ciszy, połączmy się w bólu i rozpaczy. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Mam nadzieje że znalazł je jakiś zacny żulek i nosi je z szacunkiem Crying or Very sad
_________________
Ty masz prawo mieć swoje zdanie, ja mam prawo mieć je gdzieś.
SEE U IN HALL
#DŻEJKONATOR

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
monia17170



Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 55

PostWysłany: Sob Lut 15, 2014 3:19 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
pop, disco polo, dance, electro czasem techno Very Happy

Ostatnio zmieniony przez monia17170 dnia Sob Maj 31, 2014 12:23 pm, w całości zmieniany 2 razy

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
*dżejk
Gość





PostWysłany: Sob Lut 15, 2014 3:44 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
Suzje napisał:
A MUZA TO METAL, ROCK, SCREAMO, HEAVY I TE PE.. XD
BORZE SZUMIĄCY
BEEEEEEEEEEEEN
BEEEEEEEEEEEEEEEEEN MOJA DUPA
BEEEEEEEN

_________________
Powrót do góry
Sonyri



Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 461

PostWysłany: Nie Lut 16, 2014 8:57 pm    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem
Molunia :3 napisał:
truskawka napisał:
doggie napisał:
truskawka napisał:
projektantka008 napisał:
Ja tam lubię 1D
ok ale nie trawię ludzi którzy mówiąże to rock!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Widziałam jak ktoś napisał "1D to nowi The Beatels" XDDD. Ryłam się do kompa przez 10 minut XDD. Może od razu Black Metal? XDD
jedyne co mają z nimi wspólnego to to że zgapili od beatelsów okładkę jednej płyty

kur*a mać nie wkurzaj mnie bo ci flaki do chol*ry jasnej powyrywam Mad

haha co ://
smutno mi ze takie osoby zyja ://

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Top Model Strona Główna -> Top Muza Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group